2017. április 27., csütörtök

LED fény és vezérló cégtábla mögé vagy kirakatba programmal - elemes - 1 FT NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Képeken látható állapotban.
LED világítás, egy 60 x 40 cm-es műanyagra szerelve, LEDek mögött reflektív anyaggal.
Van rajta két merevpaneles LED csík, egyenként 50cm hosszúak, valamint egy lencsés projektoros kerek LED fényforrás(ez is elég erős).
Áram alá helyezéskor először a kerek LED pulzál 5x, majd felváltva felvillan a két szalag kb 3-5 másodperce.
De volt olyan is, hogy 3x villogott a kerek, utána pedig a 2 szalag egyszerre.
Ezeket váltogatja, az elektronikáról nem találtam leírást.
Állandóra szerettem volna beszerelni, de nem fogom.
Alkatrésznek hirdetem.
Áramellátása 4db "D" elemmel biztosítható, én 6V táppal teszteltem.
Lakásátalakítás miatt hatalmas kiárusítást tartok régi műszaki könyvek, műszaki régiségek, elektroncsöves és tranzisztoros rádiók valamint alkatrészeik, orsós magnetofonok, magnószalagok, kazetták, Hi-Fi eszközök, retro videojátékok és számítógépek, retro játékok, valamint hanglemezek témakörében. Kérem figyelje a következő napokban és hetekben felkerülő aukcióimat!
Garanciát a termékre használt jellegükből kifolyólag nem tudok adni.
Személyes átadás, illetve postai feladás vagy vaterafutár is lehetséges.
A postai feladási díj az aktuális levélforgalmi díjszabás alapján kizárólag ajánlott levélként vagy postacsomagként súly és terjedelem alapján. Csomagolási díjat nem számítok fel.
Az aukcióknál szereplő 1Ft-os feladási díj nem fedi a valóságot, ezzel csak azt jelöltem, hogy hajlandó vagyok postázni vagy futárral küldeni a terméket.
Minimálár nincsen, a legnagyobb licit viszi a terméket.

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2017-05-13 18:02 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése